موسسه حقوقی سفیر

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه حقوقی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

وبسایت ما: www.ilsafir.com
شماره تماس:02188738363
آدرس:میدان آرژانتین،خیابان بخارست،نبش کوچه 18 ساختمان جردن،طبقه سوم واحد 15
صفحه اینستاگرام: safir_legal_lawyer
کانال تلگرام:@ilsafir97

طبقه بندی موضوعی

آیا جهت طراحی سایت نیاز به ثبت شرکت است؟

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۶ ب.ظ



آیا جهت طراحی سایت نیاز به ثبت شرکت است؟

 

 

خرید و فروش و کسب و کار از جنبه ها و جلوه های مهم زندگی اجتماعی است. هر اندازه روابط اقتصادی انسان ها پیچیده تر شود ، مسائل مربوط به کسب و کار هم از این پیچیدگی تبعیت خواهد کرد. 

 


بر همین مبنا، در زمان حاضر مبادله کالا به کالا به عصر تجارت الکترونیک رسیده ایم . به صورتی که حال حاضر طبق آمار ، بیشتر از 2/4 میلیارد در سراسر جهان ، به صورت روزانه و مداوم از اینترنت استفاده می کنند که حدود 90% از این افراد ، تا به حال از اینترنت خریده کرده اند یا با یک شرکت از طریق اینترنت در ارتباط هستند. بنابراین، اینترنت یک فرصت استثنایی برای جذب مشتری است . پس در صورتی که در فکر راه اندازی یک کسب و کار موفق هستید و می خواهید مشتریان بالایی را جذب کنید، یکی از بهترین کارهایی که قادرید انجام دهید ، ساختن یک وب سایت است.

 

 

داشتن یک وب سایت به شما این فرصت را می دهد تا خودتان را به صورت کامل معرفی کنید و درباره خدمات و مزایای کارتان به مخاطبان بگویید. 

 


راه اندازی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت در نگاه ابتدایی آسان به نظر می رسد ، ولی جهت اینکه در کار خود موفق باشید، احتیاج به ثبت شرکت خواهید داشت . فعالیت در قالب شرکت موجب تجمیع سرمایه ها و دانش های فنی و به وجود آمدن یک سرمایه عمده و دانش فنی قابل توجه می شود. اضافه بر این ، ثبت شرکت اضافه بر این که سبب کسب سود بیشتر و توزیع زیان ها میان چند شریک و کم کردن بار خطرات سرمایه گذاری ( ریسک ) خواهد شد، سبب کسب اعتبار و شهرت تجاری نیز می شود. 

 

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به وبسایت موسسه حقوقی بین المللی ثبت سفیر مراجعه کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی