موسسه حقوقی سفیر

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه حقوقی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

وبسایت ما: www.ilsafir.com
شماره تماس:02188738363
آدرس:میدان آرژانتین،خیابان بخارست،نبش کوچه 18 ساختمان جردن،طبقه سوم واحد 15
صفحه اینستاگرام: safir_legal_lawyer
کانال تلگرام:@ilsafir97

طبقه بندی موضوعی

افراد بسیاری وجود دارند که آرزوی زندگی و کاردر یک کشور اروپایی را در سر می پرورانند و در نهایت میخواهند اقامت دائم در آن کشور را اخذ کنند.

اکثر افرادی که قصد مهاجرت دارند مایلند که راحت ترین,کم هزینه ترین,زود بازده ترین و ایمن ترین راه را انتخاب کنند.افراد مهاجرگزینه های متفاوتی پیش رو دارد از جمله: ازدواج,نامزدی,سرمایه گذاری,ویزای کاری,green card,تحصیلی.

هر کدام را به اختصار توضیح میدهیم:

ازدواج:

کسانی که میخواهند از طریق ازدواج اقدام کنند باید آن شخصی را که در نظر دارند شهروند آن کشور باشد و پاسپورت آن کشور را داشته باشد  و حتما مدرکی دال بر اینکه این دو نفر با هم همسر هستند داشته باشند(به عنوان مثال عقد نامه).

نامزدی:

افرادی که میخواهند از طریق نامزدی اقدام کنند پروسه کاریشان شبیه به ازدواج میباشد,این افراد باید آن شخصی را که در نظر دارند شهروند آن کشور باشد و نیز حتما مدرکی دال بر این که این دو نفر یک دوره زمانی را با هم بوده اند داشته باشند(به عنوان مثال یک قطعه عکس).

سرمایه گذاری:

گرفتن ویزای سرمایه گذاری شرایط ویژه ای دارد,این ویزا مناسب افرادی است که میخواهند یک سرمایه نسبتا بزرگی را وارد یک کشور بکنند و در آن کشور با این سرمایه به یک کار تجاری بپردازند و از این طریق نیز ویزایشان را اخذ کنند معمولا این افراد باید مبلغ مشخصی را برای یک مدت در یکی از حسابهای آن کشور ذخیره کرده و در این مدت مشخص هیچ گونه دخل وتصرفی در آن نداشته باشند.در کل باید این مبلغ به این گونه باشد که به اقتصاد کشور مقصد کمک کند و در نهایت باعث رشد اقتصاد آن کشور باشد.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت موسسه حقوقی بین المللی ثبت سفیر مراجعه کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی