موسسه حقوقی سفیر

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه حقوقی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

وبسایت ما: www.ilsafir.com
شماره تماس:02188738363
آدرس:میدان آرژانتین،خیابان بخارست،نبش کوچه 18 ساختمان جردن،طبقه سوم واحد 15
صفحه اینستاگرام: safir_legal_lawyer
کانال تلگرام:@ilsafir97

طبقه بندی موضوعی

Iso  یک سازمان بین المللی است که درست همانند سایر سازمان های بین المللی وظایفی را بر عهده دارد که در سطح بین المللی و در همه کشور ها قابلیت اجرا و حمایت دارد. وظیفه سازمان ایزو ( iso) تدوین استاندارد های بین المللی با استناد به خواسته ها و شرایط قانونی همه کشور ها و به منظور یکپارچه سازی همه فرآیند ها و روال انجام کارها با هدف تسهیل در تولید و توسعه روز افزون تولیدات و خدمات در سایه حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می باشد.

‏Iso  از کلمه ای در یونان به نام isos مشتق شده که به معنی برابری و یکسانی است و هدف اصلی یک استاندارد را در واقع بیان می کند. اما سازمان بین المللی استاندارد سازی به لاتین  مخفف ایزو را نخواهد داشت در  واقع  عبارتInternational Organization for Standardization به مفهوم سازمان بین المللی استاندارد سازی بصورت مخفف می شودios  که بنابراین iso مشتق این عبارت نیست.

سازمان بین المللی ISO متشکل از شبکه ای از موسسات استاندارد ملی از ۱۵۷ کشور در سراسر دنیا می باشد که بر پایه یک مرکز در هر کشور و یک مرکز اصلی در شهر ژنو – سوییس فعالیت می کند که وظیفه هماهنگی مراکز مختلف را برعهده دارد، برخی عضو اصلی، برخی عضو ناظر هستند. .سازمان ایزو از کمیته های مختلفی تشکیل شده است که کار آنها بررسی و تدوین استانداردهای مرتبط با آن کمیته می باشد.بعنوان مثال کمیته هایی مثل محیط زیست، کیفیت و ….

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت موسسه حقوقی ثبت سفیر مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی