موسسه حقوقی سفیر

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه حقوقی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

وبسایت ما: www.ilsafir.com
شماره تماس:02188738363
آدرس:میدان آرژانتین،خیابان بخارست،نبش کوچه 18 ساختمان جردن،طبقه سوم واحد 15
صفحه اینستاگرام: safir_legal_lawyer
کانال تلگرام:@ilsafir97

طبقه بندی موضوعی

راه های مهاجرت به هلند ،موسسه حقوقی ثبت سفیر

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ق.ظ

هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان که شما می توانید از روش های مختلفی چون اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری کار در این کشور و ازدواج با تبعه هلندی به این کشور مهاجرت نمایید. یکی از کشورهای مورد تقاضا که در اولویت مهاجرت بسیاری از هموطنان ما قرار دارد مهاجرت به هلند است و مجدانه به دنبال راه های مهاجرت به هلند می باشد.

زبان رسمی مردم هلند، هلندیست که شاخه ای از زبان ژرمنی محسوب شده و شباهتی به زبان آلمانی دارد. آب و هوای این کشور معتدل و بیشتر شبیه کشور انگلستان است، بارش فراوان در طول سال هلند را به یکی از پر بارش ترین کشورهای جهان مبدل کرده است.

راه های مهاجرت به هلند

سرمایه گزاری در کشور هلند:

شما با دارایی معادل 1.250.000 یورو می توانید جهت سرمایه گذاری در کشور هلند اقدام کرده و در صورت پایدار ماندن این سرمایه گزاری و سود آوری  بعد از 5 سال موفق به دریافت اقامت دائم کشور هلند خواهید شد. این نوع سرمایه گزاری بیشتر مختص افراد ثروتمند می باشد. متقاضیان علاقمند به کار آفرینی در هلند بایستی امتیازات لازم از مواردی چون رزومه تحصیلی، تجربیات کاری گذشته، سوابق کار آفرینی، مشخص نمودن منافع کاری شخص برای دولت هلند، نشان دادن طرح تجاری، میزان سرمایه گزاری و … را کسب نمایند تا بتوانند از این طریق اقدام جهت دریافت ویزای کار آفرینی کشور هلند را نمایند.

مهاجرت به هلند از طریق کار

اگر شما فردی خارج از خاک کشور هلند و جویای کار در این کشور می باشید با توجه به این مطلب که قوانین کار در کشورهای اتحادیه اروپا بصورت یکپارچه و یکسان می باشد بایستی دعوت نامه ای از کارفرمایی در کشور هلند دریافت کنید، می توانید طی مدت کوتاهی اقدام جهت دریافت ویزای کار هلند نمایید.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت موسسه حقوقی ثبت سفیر مراجعه کنید

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی