موسسه حقوقی سفیر

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه بین المللی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

موسسه حقوقی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

وبسایت ما: www.ilsafir.com
شماره تماس:02188738363
آدرس:میدان آرژانتین،خیابان بخارست،نبش کوچه 18 ساختمان جردن،طبقه سوم واحد 15
صفحه اینستاگرام: safir_legal_lawyer
کانال تلگرام:@ilsafir97

طبقه بندی موضوعی

سرهنگ رضا موذن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: شماره سریال اموالی که به سرقت می رود در این سامانه ثبت می شود تا بعد از کشف، به صاحبان آن بازگردانده شود.

اموالی که شماره سریال داشته باشد و به سرقت رفته باشد در این سامانه ثبت می شود اما اموالی که شماره سریال نداشته باشد در این سامانه ثبت نخواهد شد چرا که یکی از راه های دسترسی به اموال مسروقه، شماره سریال آن است.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گفت: هموطنان باید سرقت از اموال خود را با ذکر شماره سریال اموال به پلیس اطلاع بدهند. پلیس شماره سریال ها را در این سامانه ثبت می کند تا پس از کشف و شناسایی، اموال مسروقه به آن بازگردانده شود.
سرهنگ موذن افزود: از سوی دیگر وقتی اموال مسروقه کشف می شود در بسیاری مواقع به مالکان اموال مسروقه دسترسی نداریم چرا که افراد شماره سریال اموال خود را اعلام نکرده اند.
از طریق شماره سریال اموال، مالکان را پیدا می کنیم و از طریق همین شماره سریال ها، سارقان شناسایی می شود بر این اساس با راه اندازی سامانه نما، شماره سریال اموال مسروقه به صورت متمرکز در آن ثبت می شود و به محض اینکه اموال کشف شوند از طریق این سامانه و ثبت شماره سریال اموال مسروقه، به صاحبان آن دسترسی می یابیم.
سرهنگ موذن از هموطنان خواست که شماره سریال اموال خود را در جایی ثبت کنند که در صورت سرقت، این شماره را در اختیار پلیس قرار دهند.
جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت موسسه حقوقی ثبت سفیر مراجعه کنید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی